top of page

Časté otázky

1, Ako zistím, ktorý balík je pre mňa najvhodnejší?

Pre zakúpením konkrétneho balíka je potrebné uvedomiť si, čo od služby online poradenstva vlastne očakávate.

1 – ak máte priestor už zariadený , no máte pocit, že bez zbytočného analyzovania prípadných chýb ( vyhovuje vám existujúca dispozícia, nepotrebujete pomôcť s novým rozložením nábytku, väčšina zariadenia, ktoré máte sa vám páči ...) je pre vás vhodný MINI pack. Tento balík zahŕňa krátku konzultáciu, moodboard nástenku, na ktorej doladím existujúce nábytky s novými odporúčanými prvkami a linky, kde je možné produkty zakúpiť. Ako bonus dostanete 2 okomentované vaše fotografie z navrhovaného priestoru, kde by som videla ešte potrebnú zmenu a 1 upravenú fotografiu formou koláže.

2 – ak sa rozhodujete, či váš priestor len oživiť alebo úplne farebne zmeniť, je pre vás vhodný PREMIUM pack, ktorý zahŕňa 2 alternatívy moodboardu. Získate tiež bonus ako pri mini packu vo forme okomentovaných fotografií.

3 – ak sami vidíte, prípadne máte pocit, že váš priestor „ proste nefunguje“, je potrebných viac zmien ako len pridať pár nábytkových prvkov, je pre vás vhodný balík VIDEO pack. Na základe zaslaných fotografií podrobne rozoberiem každý kút vašej miestnosti, poradím, čo kde doložiť, čo presunúť alebo odstrániť. Do videa vkladám rôzne obrázky pre lepšiu predstavivosť a na záver vyskladám moodboard, ktorý váš priestor doladí do dokonalosti. 

4- ak máte pocit, že okrem vide analýzy priesoru potrebujete dlhšiu online konzultáciu (60 min.) a radi by ste videli viacero možností riešenia priestoru – 2x moodboard , je pre vás vhodný GOLD pack. Bonusom pri tomto balíku je 1 x 3D pohľad na zariadenú miestnosť.

5 – PLATINUM pack je služba, ktorá vám rozanalyzuje existujúci priestor, formou online konzultácie vyrieši aktuálne problémy a prostredníctvom 3 x 3D pohľadu vám navrhne nový priestor. Tento balík je pre vás vhodný ak chcete vidieť navrhovaný priestor v 3D prevedení.  
 

2, Pri tvorbe návrhov (2D, 3D ) uprednostňujete nejaký konkrétny interiérový štýl? 

Nie, vždy vychádzam z interiérového štýlu, ktorý je blízky konkrétnemu klientovi. Pokiaľ vidím z existujúceho zariadeného interiéru, že klientovi sa páči napr. provensálsky štýl ( a chce si ho ponechať), priestor doladím presne v tomto štýle, len mu na základe svojich vedomostí interiérovej dizajnérky dodám potrebné náležitosti.

3, Poskytujete dizajnový návrh aj na „čistý“ priestor, nielen na zmenu interiéru? 

V prípade, že klient napíše, že nechce použiť žiadny zo svojich existujúcich nábytkov/doplnkov, moodboard celý vyskladám z nových nábytkových prvkov. V tomto prípade je vhodné si zakúpiť MINI alebo PREMIUM pack. Je zbytočné zakupovať balík, ktorý obsahuje video analýzu priestoru, nakoľko sa plánuje čistý/prázdny priestor alebo jeho absolútna zmena. V tomto prípade je možne k balíku dokúpenie extra služby + 2x 3D pohľad novo zariadenej miestnosti.

 

4, Aký je rozdiel medzi vašimi službami a službou iných interiérových dizajnérov? V čom je vaša služba iná?

Služba online poradenstva pracuje hlavne z existujúcim priestorom a prvkami, ktoré si klient plánuje ponechať. Táto služba je oproti klasickému navrhovaniu časovo rýchlejšia a jednoznačne cenovo dostupnejšia. Cena za konkrétny balík nezahŕňa len návrh ale aj online konzultáciu a video analýzu, ktorá je dostupná pre klienta formou youtube linku. Tento link si môže klient pozrieť opakovane a v čase, ktorý mu vyhovuje.

 

5, Ako prebieha komunikácia počas objednanej služby/balíka ?

Klient sa rozhodne, ktorý balík je pre jeho priestor najvhodnejší a vyplní formulár na stránke. Zvolený balík si vloží do košíka v sekcii OBJEDNÁVKY a uhradí. Po pripísaní úhrady dostane faktúru a email, v ktorom bude navrhnutý termín online konzultácie. V prílohe bude priložený online formulár, ak ho klient ešte nevyplnil. Termín konzultácie bude navrhnutý po doručení vyplneného formuláru, aby som si vedela priestor naštudovať a v online konzultácii prebrať otázky, ktoré budú pri navrhovaní ešte dôležité. Podľa typu zvoleného balíka dostane klient všetky podklady do termínu, ktorý mu bude potvrdený na online konzultácii. V priebehu tvorby návrhu prebieha komunikácia medzi mnou a klientom kedykoľvek formou emailu.

 

6, Zabudol som vyplniť dotazník pred objednaním služby, čo teraz?

Žiadny problém, dotazník dostanete s potvrdením o úhrade. Vyplníte ho, odošlete na email : baradesignsk@gmail.com a ja vás budem kontaktovať ohľadom termínu online konzultácie.

 

7, Ak sa mi navrhovaný moodboard nepáči, môžem požiadať o zmenu?

Áno v rámci každého online poradenstva je možná 1 zmena, teda jedno doladenie aby bol klient maximálne spokojný. Celá komunikácia od začiatku prebieha tak, aby som pochopila všetky požiadavky ohľadom navrhovaného priestoru. Ak na návrhu klientovi niečo „ nesadne“ v rámci zmeny budú prvky vymenené. Táto zmena však nezahŕňa nové video vo video packu len nový moodboard. V gold pack bude upravený len 1x moodboard a v platinum packu 1x nový 3D pohľad na priestor. Nakoľko balíky ponúkajú možnosť zmeny návrhu, nie je možné vrátenie uhradenej platby. 

 

8, Čo ak zakúpim jeden balík a v priebehu procesu zistím, že by som chcel iný balík?

Balíky je možné zmeniť len z nižšieho na vyšší a to dofakturovaním rozdielu ceny. Kontaktujte ma však na email : baradesignsk@gmail.com a nájdeme spôsob ako prípadný problém vyriešiť.

 

9, Môžem si zakúpiť balík a začať návrh riešiť až neskôr?

Samozrejme, je na vašom rozhodnutí kedy budete chcieť začať riešiť online poradenstvo, nový návrh. Po potvrdení úhrady napíšte na email termín kedy vám vyhovuje online konzultácia, ktorá môže byť kľudne aj o pár týždňov, či mesiacov.


10, Môžem zakúpiť balík ako darček?

Áno samozrejme, pred zakúpením konkrétneho balíka ma však kontaktujte, pripravím vám darčekový poukaz na konkrétnu službu a po úhrade konkrétneho balíka vám zašlem poukaz, ktorý môžete darovať. Obdarovaný má 6 mesiacov na využitie darčekového poukazu. Kontaktuje ma na email s číslom darčekového poukazu, následne dostane na email formulár, ktorý vyplní a dohodneme si online konzultáciu a doručenie celej služby podľa konkrétneho balíka.

 

11, Aký rozpočet potrebujem na vašu službu?

Na túto otázku je veľmi ťažko odpovedať v konkrétnej sume. Niekto má na zmenu priestoru vyčlenených 1 000 eur, iný 5 000 eur. Vedieť však aspoň orientačný rozpočet je pre mňa dôležité z toho dôvodu, že ma nasmeruje na typ obchodov, z ktorých si nábytkové prvky budete môcť dovoliť kúpiť. Pri navrhovaní sa vždy snažím návrh zložiť z cenovo dostupných kúskov pre konkrétneho klienta. V prípade, že neudáte konkrétny cenový rozpočet, je vhodné uviezť v dotazníku aspoň typ obchodov, ktoré preferujete a ste s nimi spokojní ( už odtiaľ máte zakúpené konkrétne kúsky ). Pri navrhovaní sa snažím klientovi totiž vytvoriť nielen krásny návrh ale použiť v ňom čo možno najkvalitnejšie nábytkové kusy.

 

12, Z akého druhu obchodov vyskladáte návrh interiéru?

Zo všetkých online obchodov, ktoré majú dobré referencie alebo mám s nimi osobné dobré skúsenosti. Nemám žiadnu províziu z odporúčaných obchodov, preto produkty odporúčam vždy len v dobrej viere, že produkt bude kvalitný a bez problémov. Obchody vyberám podľa rozpočtu klienta a aktuálnej dostupnosti na sklade.

 

13, Budú položky na sklade?

V čase tvorby návrhu vyberám produkty, ktoré sú dostupné k objednaniu. Z tohto dôvodu je vhodné mať vyčlenené finančné prostriedky na nákup odporúčaných produktov, nakoľko sa môže stať, že ak návrh budete realizovať neskôr ( o pár mesiacov) tovar už nemusí byť na sklade. V prípade vypredania konkrétneho produktu do mesiaca od doručenia návrhu ma kontaktujte na email a nájdem vám adekvátnu náhradu, ktorá sa hodí do celkového dizajnu vášho návrhu.

 

14, Čo ak nie som spokojná s reálnou položkou ( ak vyzerá v skutočnosti inak ako v návrhu )?

Táto situácia sa môže stať a mrzí ma, že to nedokážem ovplyvniť. Položky sa vždy snažím vyberať, tak, že ich porovnávam s rôznymi na rôznych webových stránkach, aby internetový obchod, ktorý odporúčam bol overený zákazníkmi a výrobky boli kvalitné. Nie vždy však fotografie na stránkach súhlasia s realitou. V prípade, že ste so zakúpeným produktom nespokojní, odporúčam ho vrátiť, napísať mi na email a ja sa pokúsim nájsť vám náhradný produkt, ktorý sa hodí do vášho navrhovaného dizajnu. 

 

15, Ako začleníte moje existujúce nábytky do nového návrhu?

Pošlite mi na email alebo vložte do formulára čo najviac fotiek vašich existujúcich nábytkov z rôznych uhlov, ktoré si plánujete ponechať a chcete ich do návrhu. Napíšte tiež rozmery nábytku aby som vedela pripraviť čo najrealistickejší návrh. Ak máte online obchod v ktorom ste nábytok zakúpili pošlite link alebo názov obchodu a názov nábytkového prvku a ja si ho dohľadám. Služba online poradenstva je o dotvorení vášho domova, preto rada použijem vaše existujúce nábytkové prvky aby ste sa doma cítili čo najpríjemnejšie.

 

16, Ako odporúčate farby a materiály do návrhu?

Vychádzam z požiadavky klienta, aké farby sa mu páči, zároveň sa snažím farebne doladiť existujúce prvky a samozrejme každý interiérový štýl je charakteristický určitou farebnosťou, ktorú sa snažím do navrhovaného priestoru začleniť. Farby vyberám z reálneho vzorkovníka dulux. Odporúčam však pred použitím konkrétnej farby zakúpiť si len vzorku ( dať namiešať 0,5 l ) a porovnať natretý kúsok na stene o rozmere 1*1 m s reálnou farbou vašej podlahy, či existujúceho nábytku. Na farbu veľmi vplýva denné aj umelé osvetlenie, ktoré máte použité v interiéri, preto je vhodné pozrieť na namaľovanú vzorku pred namaľovaním celej steny. Toto platí aj pred vytapetovaním steny. Odporúčam zakúpiť vzorku tapety a na dennom svetle porovnať farby z tapety, či sa hodia k ostatným nábytkom. 

 

17, Bude 3D návrh dostatočne realistický aby som si vedela dizajn predstaviť?

Verím, že áno. Ukáže vám spolu všetky produkty v jednej miestnosti.

 

18, Ako prebieha konzultácia z balíka?

Prebieha formou skype hovoru alebo google meet hovoru. Dĺžka konzultácie je podľa zakúpeného balíka, prípadne je možné si online konzultáciu dokúpiť, či zakúpiť ako samostatnú službu. Pre online konzultáciu je vhodné vyplniť a zaslať vopred vyplnený dotazník. Pri online konzultácii preberieme otázky, ktoré vás trápia ohľadom vášho priestoru.

 

19, Môžem si objednať extra konzultáciu ešte k niektorému balíku?

Samozrejme, je na vás ak máte potrebu dlhšej konzultácie alebo chcete vidieť extra doplnené 3D pohľady navrhovaného priestoru doobjednajte si extra službu.

 

20, Aké informácie získam v zaslanom videu?

Vo videu rozoberiem váš existujúci priestor zo všetkých možných strán a uhlov a poradím zmeny, ktoré váš priestor doladia. Do videa vkladám ukážky rôznych produktov vhodných pre váš priestor, nielen tie čo použijem v moodboarde, či 3D návrhu. Výhodou je, že k videu sa prostredníctvom linku na youtube môžete kedykoľvek vrátiť.

 

21, Sú nejaké izby, konkrétny priestor, ktorý nenavrhujte?

Pri niektorých miestnostiach sú pri reálnej zmene priestoru dôležité presné výkresy v mierkach a presných rozmeroch. V prípade kuchyne a kúpeľne, kde obklad musí byť presne rozpočítaný a mať rozmeraný pokladací plán je vhodné využiť službu interiérového dizajnéra, ktorý vám toto doručí. Samozrejme pokiaľ vám stačí náhľad ako existujúcu kuchyňu doladiť ( svietidlami, doplnkami, prípadne len zmenou obkladu, alebo farbou nových dvierok ) môžete využiť službu online poradenstva a vybrať si typ balíka, ktorý je pre vás vhodný ( odporúčam MINI pack alebo PREMIUM pack ). Pre lepšiu predstavu si k týmto balíkom môžete prikúpiť extra službu 2x 3D pohľad priestoru.

22, Ako postupovať, keď mám záujem o návrh viacerých izieb?

Každý balík platí na online poradenstvo alebo návrh zmeny pre 1 miestnosť ! V prípade, že máte záujem o priestor spojený kuchyňa + jedáleň + obývacie izba, je potrebná kúpiť si 2x zvolený balík. Ak máte záujem o viacero miestností – 3 ks , napr. obývacia izba, spálňa, detská izba kontaktujte ma vopred pred zakúpením 3 ks balíkov a pošlem vám zľavový kupón na 10% zľavu. V prípade záujmu o zmenu 5 a viac miestností posielam kupón na 20 % zľavu. 

23, Dokedy môžem zakúpenú službu stornovať?

Služba sa dá v plnej hodnote stornovať do 24 hodín. Po prijatí vyplneného formulára a následnej online konzultácii začínam na vašej zmene pracovať, tak nie je možné službu bezplatne stornovať. Pri online poradenstve a navrhovaných zmenách ponúkam 1x úpravu návrhu aby bol klient spokojný a návrh si mohol zrealizovať. Z tohto dôvodu neponúkam možnosť vrátenia platby. Verím totiž, že dokážem nájsť spôsob ako váš interiér doladiť a skrášliť k vašej spokojnosti.


Ak ste nedostali odpoveď na svoju otázku, napíšte mi na email: baradesignsk@gmail.com

bottom of page